CRM - som står för Customer Relationship Management - är ett system och arbetssätt för att hantera ett företags interaktioner med sina kunder och potentiella kunder. Syftet med CRM är att förbättra affärsrelationer, öka kundengagemang, och främja försäljningen genom bättre kundkännedom. Det är inte bara en programvara utan en process för att fördjupa kundrelationer och förbättra kundlojaliteten.
Genom att regelbundet och systematiskt hantera kunddata kan företag effektivt förbättra sina kundrelationer. Detta leder till en djupare förståelse och bättre uppföljning av kundens behov och beteenden, vilket i sin tur ska bidra till ökad försäljning. Dessutom gör centraliseringen av kundinformationen det enklare för företagare att organisera och hantera sin verksamhet mer effektivt.
För små- och nyföretagare kan dock komplexiteten i traditionella CRM-system vara en barriär. Med fakturan.nu får du en lösning som förenklar hanteringen av kundinformation, samtidigt som du får tillgång till viktiga CRM-funktioner för att effektivisera både kundvård och fakturering.
Fakturan.nu erbjuder enkel CRM-funktionalitet genom sitt kundregister, som är designat för att förenkla och effektivisera hantering av kundinformation. Här är våra olika funktioner som underlättar hanteringen: